luni, 11 octombrie 2010

Portretul Meu

Saptamana trecuta am avut grea insarcinare pentru acasa.. Sa facem reportaj-portret al unei colege, astfel incat sa nu pomenim numele ei si lumea sa-si dea seama despre cine este vorba.. Haideti sa vedeti cum arat eu in viziunea autoarei portretului, Natalita Sandu :)

"In aceasta dimineata am venit la Facultate cu o jumatate de ora inainte de prima lectie. Merg somnoroasa pe coridor si zaresc o figura cunoscuta. Este o colega, care, pesemne, ca si mine, s-a trezit astazi cu noaptea in cap. Se apropie de mine cu pasi mici si miscari gratioase ale corpului. Este imbracata simplu, dar elegant, ceea ce-i contureaza propriul sau stil vestimentar. Ma saluta cu o privire calda, si cu un zambet amical, iar in vocea ei simt o nemultumire ca a venit atat de devreme la ore. Fata asta este radianta chiar si atunci cand este suparata, imi spun in gand. Are un nustiu ce si un nustiu cum, ea atrage si cucereste prin frumusetea cu care a inzestrat-o Dumnezeu si prin chipul angelic. Cred ca este idealul multor tineri- talie supla, par lung si negru, ochi patrunzatori. Observ un machiaj simplu, dar care-i scoate in evidenta cele mai frumoase trasaturi ale fetei. 

   "Sa mergem sa servim o cafea, doar mai avem timp", imi spune ea. Discutam cateva minute si imi dau seama ca o cafea are puterea de a deschide sufletele. Stiu ca acest om are multe de spus pentru ca a facut de toate in viata ei. O cunosc de mai bine de doi ani si credeam ca stiu totul despre ea, dar acum inteleg ca nu este chiar asa. Totul contine cam asta: ca s-a nascut cu 21 de ani in urma intr-o frumoasa zi de iarna in luna lui Faur si ca poarta numele unei eroine dintr-un film italian. Dar din ziua nasterii in viata ei s-au intimplat multe lucruri importante care au format-o ca personalitate si care i-au schimbat viata.

  A avut o copilarie linistita cu vacante frumoase la bunici si zile lipsite de griji. A  stiut sa fie moderata in toate si asta a tinut-o departe de conflictele cu parintii si cu cei din jur. Imi spune ca orice persoana care apare macar si tangential in viata ei reuseste sa o schimbe, dar ca exista cineva foarte special care are energia necesara pentr a-i tine ritmul. "Un amalgam de calitati, un izvor de apa vie, care de 20 de ani imi este cea mai buna prietena si verisoara", spune ea cu zambetul pe buze si cu o sclipire in ochi. 
 De mic copil visa sa devina designer vestimentar, dar peste cativa ani a decis ca va fi jurnalista, pentru ca doar asa ar putea afla cine sunt oamenii care stau in spatele cuvantului scris. Acum orice scop pe care si-l propune se transforma intr-o realizare fructuoasa, pentru ca munceste mult si pune suflet in tot ce face. 

  Privirea mea ingheata pe imaginea acestei fete care vorbeste cu atata ardoare despre viata ei. Ma fixeaza cu privirea si completeaza cu gesturi fine fiecare cuvant rostit, ceea ce-mi trezeste si mai mult interesul fata de discutie.


 

   Cu cateva luni in urma s-a intors din Grecia, acolo unde a studiat o jumatate de an. "A fost cea mai deosebita perioada din viata mea, o experienta de neuitat unde am impartasit valori cu alti oameni, dar cel mai important- am invatat sa gatesc!"

  A revenit acasa cu idei, viziuni si planuri noi. Acum isi continua activitatea la ziarul "Apropo", pe care a inceput-o cu mai bine de un an in urma. Dar cel mai mare vis al ei este sa infiinteze o revista pentru femei, avand in acelasi timp, o casnicie fericita si fiind o mama si o sotie exemplara.

  Discutia noastra s-a intrerupt din cauza studentilor galagiosi si abia acum ne dam seama ca s-a terminat prima pereche.."

Seamana cu mine? :)

4 comentarii:

  1. Doamne!!!Minunat!!!Am citit acest portret si am ramas...Nu am cuvinte...Bravo Natalia, dar mai ales, bravo Stella pentru ceea ce esti - O MINUNE!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, ANA! Iti sunt recunoascatoare pentru caldele cuvinte..

    RăspundețiȘtergere
  3. Stella, asta e doar o particica din tine! In realitate esti o diva! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. am citit, mi-a placut enorm..desi nu te cunosc foarte bine, crede-ma ca am inteles din prima discutie telefonica ce reprezinti..de asta si te-am atasat la lista persoanelor ce le simpatizez..si crede-ma lista e extrem de restrinsa..imi place ca esti un suflet deschis, pe linga sumedeniile de calitati ce le posezi.La mai mult si la mai mare! Grecia chiar tinjeste dupa tine.Filakia:)

    RăspundețiȘtergere