luni, 13 decembrie 2010

Victoria Lungu a renunţat la duetul cu Janet Erhan



În urma unei certe zdravene dintre Victoaria Lungu şi Janet Erhan, videoclipul celor două interprete, intitulat „Două prietene“ nu a mai apărut. În schimb, la câteva luni după incident, Victoria Lungu şi-a surprins fanii cu o altă piesă – „Prietena mea“, o dedicaţie pentru prietena ei de-o viaţă. „Ne cunoaştem din copilărie şi suntem nedespărţite. Ne telefonăm, ne plângem, ne bucurăm una pentru alta. La orice oră a zilei sau a nopţii ne putem întâlni şi discuta , atunci când simţim nevoia să avem alături un om de nădejde. Ei i-am dedicat piesa şi videoclipul“, a declarat cântăreaţa. 

„Eu şi Janet nu am fost prietene“
Cât despre transformarea radicală a versurilor vechii piese, „Două prietene“, Victoria este sigură că videoclipul nu a mai apărut din cauza invidiei dintre cele două. În plus, interpreta a mai spus că ea şi Janet Erhan nu au fost niciodată prietene. „Noi suntem două firi total opuse, nu ne leagă niciun fel de amiciţie. Am vrut să cântăm împreună pentru că ne plăcuse ideea şi subiectul piesei, nu pentru că eram prietene. Dar nu a fost să fie până la urmă”, a menţionat artista.
„Prietena mea“ a fost lansată chiar de ziua artistei, la numai trei luni de la apariţia ultimului videoclip, „Două Soapte“, în care Victoria Lungu joacă rolul mai multor eroine şi apare deghizată în regină, pisică, vrăjitoare şi chiar cenuşăreasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu