miercuri, 10 noiembrie 2010

Directorul revistei „Fashion VIP”, Valentina Luchian, a trăit un miracol!

După ce a căzut de pe stâncă i-a apărut o cruce pe corp!

Incredibil, dar adevărat! Valentina Luchian, directorul revistei „Fashion VIP” şi realizatoarea emisiunii televizate „VIP” a căzut de pe stâncile abrupte ale Orheiului Vechi şi nu s-a ales cu nicio zgârietură! Mai mult, la câteva ore după căzătură, aceasta a descoperit pe coapsa stângă o vânătaie clar conturată, în formă de cruce.

A căzut de pe o stâncă şi nu s-a ales cu nicio zgârietură
Minunile există nu doar în basme şi telenovele, iar lucrurile paranormale se pot întâmpla oricui. Valentina Luchian spune că nu credea până acum în fenomene şi miracole, însă întâmplarea de săptămâna trecută a făcut-o nu doar să-şi întărească credinţa în Dumnezeu, dar şi să fie sigură de existenţa puterilor nepământeşti. „Am căzut de pe nişte pante foarte periculoase, m-am rostogolit neputincioasă printre pietrele enorme ale stâncilor Orheiului Vechi şi, totuşi, am rămas nevătămată. Aveam în mână o icoană de sticlă, pe care am scăpat-o şi nu s-a stricat”, mărturiseşte, impresionată de propria-i întâmplare, Valentina. Credinţa în Dumnezeu a avut-o dintotdeauna, însă de trei ani încoace, de la decesul tatălui său, ea merge în fiecare duminică la biserică, făcându-şi din aceasta un obicei de suflet. Iar atunci când are un pic de timp liber, vizitează mănăstiri din diferite zone ale Moldovei. „Am fost la Orheiul Vechi în vara acestui an, însă îmi doream neapărat să ajung şi toamna, ca să văd peisajul minunat de acolo. Aşa că sâmbăta trecută am profitat de timpul frumos de afară şi am mers acolo, la Mănăstirea lui Bosie, aflată mai sus de apa Răutului, la o altitudine de 20-30 de metri. E un lăcaş deosebit, chiar dacă deja nu mai funcţionează. Ne-am rugat, am aprins lumânări, am făcut fotografii. Părea să fie o zi la fel ca şi celelalte”, povesteşte Valentina, care a mers în excursie cu Viorica Nagacevschi, fosta soţie a deputatului Vitalie Nagacevschi şi fotograful Iurie Răilean.

S-a oprit din cădere brusc, de parcă cineva ar fi ţinut-o
Pietrele erau foarte lunecoase, aşa că cei trei mergeau foarte atent pe cărăruşa îngustă. La un moment dat, din cauza unei mici sărituri, Valentina a alunecat, rostogolindu-se la vale. „Am căzut în prăpastie brusc, fără să-mi dau seama ce se întâmplă cu mine. Ţin minte doar că mă simţeam atât de neputincioasă şi mă gândeam că până aici mi-a fost, deja Dumnezeu era Cel care avea să hotărască ce va face cu viaţa mea. Nuştiu cum m-am oprit, însă apoi am simţit o linişte nemaipomenită, era ca şi cum aş fi înviat a doua oară”, mărturiseşte Valentina, căreia îi mai tremură vocea şi acum. „O vedeam ducându-se la vale şi mi se părea atât de mică, în comparaţie cu pietrele gigantice ale prăpastiei. Însă cum s-a oprit din căzătură şi a încetat sa mai alunece, nu pot să-mi explic. De parcă a ţinut-o cineva. Am ridicat-o de jos, întrebând-o dacă-şi simte mâinile şi picioarele, dacă nu şi le-a fracturat de tot. Este absolut extraordinar, dar nu avea nicio zgârietură! Nici măcar agitată nu era”, spune Iurie Răilean, prezent la faţa locului.
A descoperit pe picior o vânătaie în formă de cruce
Marea surpriză însă o aştepta seara, când a descoperit pe coapsa stângă o vânătaie cu un diametru de aproximativ 7 cm. Şi nu una oarecare, ci în formă de cruce, puternic conturată. „Mama a fost cea care a vazut că vânătaia alcătuia semnul crucii. În acel moment m-am simţit mult mai recunoscătoare lui Dumnezeu decât atunci când mă salvase de la acel grav accident. Mă gândeam că această vânătaie nu reprezintă decât o dovadă că El există şi că într-adevăr poate face minuni. Poveşti paranormale am auzit cu toţii, însă cine le crede?! Astfel, o dovadă este cea care face diferenţa dintre basme şi realitate. Mai mult decât atât, încercarea de a fotografia semnul respectiv s-a dovedit a fi zadarnică fiindcă marcajul dispărea din imagine”, spune Valentina. A doua zi, dis-de-dimineaţă, a plecat la biserică să povestească întâmplarea Părintelui Vlad Mihăilă de la „Sfânta Teodora de la Sihla”.
Contactat şi de noi, Părintele Vlad ne-a spus că miraculoasa întâmplare vine să demonstreze forţa Celui de Sus, iar datoria Valentinei este să povestească oamenilor cazul şi să arate semnul lăsat de Dumnezeu pentru a întări credinţa în El. „Valentina a fost cea aleasă, pentru că este o femeie inteligentă şi smerită. Dorinţa ei de a ajunge în acel loc sfânt a fost recompensată cu această cruce, care reprezintă dragostea şi încrederea lui Dumnezeu pentru ea. Nu este nicidecum o vânătaie de la căzătură. Acum, Valentina trebuie să ştie că rugăciunile ei vor fi mereu auzite şi să nu deznăjduiască niciodată în puterea Celui de Sus”, crede Părintele Vlad Mihăilă.

Stela DĂNILĂ

Un comentariu: